Sabtu, 10 Januari 2009

Boikot Produk Israel / United Settan of Amerika(USA)


Setakat ini lebih dari 500 nyawa Rakyat Palestin terkorban (As-Syahid, Alhamdulillah). Amerika dan Israel laknatullah terus menerus merobek darah2 Palestin, darah2 yang tidak berdosa, wanita dan kanak2 tanpa belas kasihan. Negara2 Islam masih lagi berdiam diri, walaupun jelas musuh Agama dan Dunia ini (mereka gelarkan diri mereka Polis Dunia, citt) melanggar undang2 perang. Apa yang kita boleh buat? Apa yang kita tunggu lagi? Jelas kita lemah untuk melawan mereka. Umat Islam dilanda zaman kegelapan. Semangat Islam tiada lagi dalam tubuh penganutnya.
Bangkitlah lah rakan2, bangkitlah pejuang intifada! Kejarlah kematian yang mulia. Jihad adalah wajib bagi semua umat Islam. Tentang lah musuh Islam ini. Bantulah saudara seIslam kita. Tiada lagi rundingan untuk ini. Mereka begitu angkuh, sombong dan bongkak.
Apa yang diharapkan pada PBB, OIC, NAM? Boikot barangan Amerika, Israel dan sekutunya! Membeli barangan mereka bermakna kita membunuh saudara kita sendiri. Tunjukkan ikatan persaudaraan kita masih kuat. Tunjukkan pada kuasa besar itu bahawa Umat Islam tidak lemah! Kuasa ekonomi ditangan kita. Kuasa beli ditangan umat Islam. Jatuhkan Dolar Amerika! Ranapkan empayar Amerika! Hapuskan Israel dari peta Dunia! Anda penentunya..


BOIKOT BARANGAN / PRODUK SETTAN AMERIKA & ISRAEL LAKNATULLAH !!!
Ayuh Rakan2!! BERJIHADLAH. Membeli @ Menyokong Produk2 Tersebut Ibarat Membunuh Saudara Kita.
Klik Di BARCODE Sebelah Untuk Senarai Barangan...!! ==>


Tiada ulasan:

Catat Ulasan